Prima geregeld en afgehandeld

De bestelde kast is keurig geplaatst en afgewerkt zoals afgesproken. Levertijd is lang maar te begrijpen voor maatwerk.

Kwaliteit

Zeer deskundig advies bij aankoop. Het meeste volgens planning geleverd en geïnstalleerd.

• Ervaring met: Verf en behang

Beste Hans, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Geniet van jullie mooie nieuwe woninginrichting. Met vriendelijke groet, Team Aanhuis.nl

Super tevreden.

Prettig bedrijf, goed advies gekregen. Geleverd en geplaatst binnen de afgesproken levertijd. Heel tevreden over de luxaflex.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Nette werkers en beleefd dus top

• Advies N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.

Uitstekend geholpen......prima levering

Prima zaak!

Mooie zaak met veel keus. Alles volgens afspraak geleverd en netjes gemonteerd.

Alles vlekkeloos verlopen

Aanhuis heeft bij ons de wanden en de vloeren gedaan. Aanhuis denkt mee, is deskundig, de vakmensen leveren goed werk en komen hun afspraken na.

• Ervaring met: Verf en behang

Aanhuis heeft ons bijzonder prettig en professioneel geholpen.

De wandbekleding, de vloerbedekking en de raamdecoratie in ons nieuwe appartement zijn door Aanhuis geleverd. Het resultaat is kwalitatief uitstekend. Ondanks diverse verschuivingen van de opleverdatum konden telkens zonder probleem nieuwe afspraken gemaakt worden.

• Ervaring met: Verf en behang

Beste Dick, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over Aanhuis. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woninginrichting. Team Aanhuis.nl

Tevreden

Tevreden met het product. Maar er is niet echt goed gekeken naar de plek waar het product is toegepast.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Fijn dat er werd meegedacht.

goede vakmensen

Erg vriendelijk, op de afgesproken tijd aanwezig en mooi gelegd. Wij zijn er blij mee.

• Ervaring met: Vloeren

Mooie sortering, prima begeleiding en een mooie uitvoering

Keurig ontvangen en duidelijk aan het begin en na afhandeling zijn we dik tevreden.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Mooi assortiment en goede service

Voor ons nieuwe appartement hebben wij Woninginrichting aan huis ingeschakeld voor diverse werkzaamheden van inbouwkast tot gordijnen etc. Wij kunnen de vestiging te Wormerveer en de door hen ingeschakelde monteurs van harte aanbevelen zowel qua advies als uitvoering. Ook kleine mankementen werden snel opgelost. Erik en Jesse hartelijk dank!

• Ervaring met: Kasten

Heel goed advies, vriendelijke mensen.

Levering kasten en gordijnen perfect Behangen ging niet vanzelf 3x opnieuw gedaan omdat behang niet voldeed aan de kwaliteit [ 100 jarige firma bleek uiteindelijk failliet]. Nieuw behang uitgekozen eind goed al goed. Prima service!!

• Ervaring met: Kasten

Ik ben super tevreden met het eindresulaat!

Na goed advies in de winkel, het mogen meenemen van stalen naar mijn woning én een scherpe prijs heb ik nu mooie bamboe jaloezieën. Helaas was de levering vertraagd maar dit werd tijdig aangegeven (kwam door de leverancier). Keurige monteur, werkte netjes en rustig.

• Ervaring met: Raamdecoratie

goede begeleiding en ruime keuze en mooie vloer en ze hebben geduld met de klant

we waren op zoek naar PVC vloer voor onze vloer i.v.m. na fundering werkzaamheden. we werden daar goed geholpen en was ruime keuze en kregen duidelijke uitleg. ze waren niet de goedkoopste, we zijn ook bij andere winkels geweest, maar de kwaliteit en betrouwbaarheid (goed gevoel) en algemene plaatje , besloten we het hier te kopen . het was en is de juiste keuze. vloer ligt prachtig en aangezien bij ons de werkzaamheden uitliepen en de plinten niet konden tegelijk met de vloer worden gelegd was het geen probleem dat zij de plinten bij hun op zouden slaan en nu dik jaar verder was het huis klaar en zijn gisten de plinten gelegd, ziet er keurig uit. al die tijd vielen ze ons niet lastig met dat de plinten nog bij hun lagen enz enz zeer goede service dus !!!! we zijn zeer tevreden

• Ervaring met: Vloeren

Fijn bedrijf met uitstekende service.

We hebben een aantal zaken laten regelen voor onze nieuwbouwwoning door Aanhuis. Vanaf de allereerste afspraak zijn wij goed begeleid en konden we ook steeds weer terecht om nog even te kijken wat we ook alweer hadden uitgekozen, voor advies en met onze vragen. Het was ook fijn om een aantal zaken door één bedrijf te laten regelen zodat alles goed op elkaar afgestemd is. Ook nadat we de boel moesten uitstellen omdat ons huis later dan gepland werd opgeleverd. Dus wij zijn zeer tevreden klanten.

• Ervaring met: Vloeren

Goed meegedacht bij onze keuzes. Mooie producten geleverd!

• Ervaring met: Vloeren

Wij zijn bij Aanhuis Wormerveer geweest voor schilderwerk, vloer, raambekleding en horren. Mooie winkel, heel veel keus, fijn en vriendelijk geholpen, goede adviezen, juist ook na bezoek aan ons nieuwe appartement. Werkzaamheden prima op elkaar afgestemd en prachtig resultaat. Vooral heel fijn was de snelle communicatie per mail of telefoon als er vragen van onze kant waren of als er kleine dingen anders liepen dan gepland. Bedankt Jesse en Erik!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Alle lof voor Aanhuis Zaanstad!

Wij zijn door Erik in de winkel in Wormerveer fijn geholpen en ook door Jesse die bij ons kwam opmeten. In de periode vlak voor kerst wist Erik ons nog in te plannen (ivm ons strakke schema voor stukadoor en nieuwe keuken.) Na het egaliseren werd onze pvc vloer vakkundig gelegd door Francois en Dion, zij deden zingend hun werk, daar word je toch vrolijk van? :) Het eindresultaat mag er zijn! Als wij weer iets nodig hebben dan komen we zeker terug!

• Ervaring met: Vloeren

Beneden verdieping van ons huis laten doen. Sluitstuk was de trap. Samen met styliste trap uitgezocht en uiteraard een mooie kleur. Later werd de trap ingemeten waarna de montage volgde deze werd door een monteur van Steyl gedaan. Echt een top bedrijf. Harde werker en supermooi gedaan. Echt heel tevreden!

• Ervaring met: Specials

Prachtig

Wij zijn heel blij dat wij deze vloer bij Aanhuis Wormerveer hebben gekocht en laten plaatsen. Alles keurig volgens afspraak gedaan. Zeker een aanrader om even te contacten/langs te gaan. Nogmaals bedankt voor de hele goede service.

• Ervaring met: Vloeren

Ontzorgd, meegedacht, eerlijke adviezen. Afspraak is afspraak.

In de showroom prettige ontvangst en gedegen onderzoek naar woonsituatie, voordat vloerbekleding en raambekleding werd uitgezocht. Meedenken over kleuren en materialen. Plaatsen van vloerbekleding en raambekleding, na gedegen inmeten, helemaal naar wens. Een aanrader! Hilda Terpstra Krommenie

Super mooi en tevreden

Prachtig bedrijf, fijne medewerkers die goed met je meedenken en het vakkundig monteren. Heel blij met de raamdecoratie, nu nog wachten op m'n kasten :)

Wat een top zaak!

Als ik mijn hele huis moest doen dan wist ik het wel. Van vloer tot zolderraam bekleden … inbouwkasten . Heerlijk om daar je woning mee Op te pimpen naar hotelchique -stoer of juist kak strak. Ze hebben het allemaal! Je kijkt je ogen uit en dan wordt je ook nog eens super geholpen door mensen die met je meedenken en met oplossingen komen waar jezelf even niet aan denkt of dat daar een product voor is dat daarvoor perfect past. Ik kan nog wel even doorgaan ,maar je moet daar gewoon kijken het zien en voelen. Succes met de keuzestress !

Wijnkamp 3

7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?